2010 m. lapkričio 5 d.

Penktadienio eiliukas 37

Skiriu R. V.
aš nuausiu tau lino drobę
...
tokią baltą kaip sniego spalva
iš voratinklio, pūko, žąsies plunksnos
iš miglos, debesio, kylančio garo
... tavo praeinančio žvilgsnio
iš speigo, liūties, tirpstančio ledo
iš saulės, mėnulio, žvaigždžių
... mano melsvųjų akių
...
nuausiu tau lino drobę
tokią baltą kaip jūros puta
iš audros, pūgų ir pienių
iš rasotos žolės, briedžio rago
iš žibučių, migdolų, šviežiai kepto iš
... razinų, mielių močiutės pyrago
iš sprogstančių daržo žiedų
iš naktigonės sapno
... mano sidabrinių plaukų
...
nuausiu tau lino drobę
tokią baltą kaip smėlio spalva
iš šypsnio, kaimiško sūrio
iš laukų pievos, bijūnų, pavojų
kodėl esam perskirti nežmoniško tolio?
iš rugiagėlių, aguonų, duonos kvapo
... mano netikėtų svajonių
iš magnolijų, orchidėjų ir rožių
... tavo, mane užbūrusių žodžių
...
/LIDIJA ŠIMKUTĖ/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails