2013 m. balandžio 5 d.

Penktadienio eiliukas 80

***
Manyje yra knyga, ir aš ją parašysiu. Kaip nurytą siūlą ištrauksiu per
gerklę. Ten bus sudėti šlykštūs jūsų vaikų darželių rytai ir pirmieji
bučiniai, o per vidurį - baravykai. Įsigeidžiau mat liepsnot tarsi klevas,
bet pastovėk per šalną plika! Du šimtai akimirkų, du šimtai eilėraščių
žemyn trasa.

Ten bus chloruotas baseino turkis, o ant riešų - laikrodėliai iš pienių.
Ten bus draugai ir kalnai, ir debesys, ir gėjai, ir katalikai, sukursiu
kaip žmogeliukus iš gilių. Kaip žemuoges suversiu ant smilgos. Ir
šokinės akimirkos kaip maži katinukai, taip, lyg man eitųsi puikiai,
lyg neskaudėtų.

Ir bus tenai visokių reikaliukų, kurie dar nežinau ką reiškia, žaidimėliai
arba lėlytės, minkštos ir maigomos, ir susimegs socialiniai sapnų tinklai,
kuriuose paklaidžioti galima. Bet posūkiuos pristabdysiu.

Valgykit, sudėsiu eilėmis tarsi moliūgus jūsų praleistas pamokas,
pirmus svarbius pokalbius, paskutines derybas, analizės duomenis,
užklijuotas vietas klausimų konspektuose. Visus jūsų naktinius užrašus,
sąrašus, kuriuose ieškote savo vardo - vaišinkitės, priimkit už gera.

Rankiokit keliaudami autobusais, graužkite po egle, mėgaukitės
skanaudami kukurūzų lazdeles lietingom dienom palėpėj, apsivilkit
chalatą ir skaitykit. Krimstelkit viešbučių kambariuos, čiulpkite svetimų
miestų gatvėse; ar girdit, būsiu jums aš tas klevas!

Sutarta, galėsit įlipt į mane ir sėdėt ant šakos, net galėsite plaukiot.
Nerkite, tapkite čempionais, tik vainikėlį tai aš jau pati sugromuluosiu.

/ANNA AUZINA/

(Vertė E. Drungytė)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails