2010 m. kovo 12 d.

Kaziuko mugės stebuklai

Cha, ne apie prekes aš čia. Nors regėjau, čiupinėjau ir į krepšelį įsidėjau fantastiškų dalykėlių. Čia aš apie tikruosius stebuklus. Apie žmones. Apie draugus. Apie širdžių šilumą.

Turbūt neįmanoma apsakyti visų Kaziuko mugės stebuklų. Nes jų - begalybė. Viskas, ką žinojau, ko tikėjausi, ką fantazavau apie mugę, pranoko visus mano lūkesčius.

Stovėti ir šalti mugėje tūkstantį kartų nuostabiau, nei maniau. Matyti, kaip žmonės džiaugiasi "pavasarinės žalumos pritvinkusiais lapais", karpytais naktį prieš mugę. Laukti ir sulaukti mielų draugų ir sesutės. Dalintis su jais arbata ir Kaziuko ragaišiu (irgi keptu naktį). Gauti dovanų apelsinų :) Švilpauti kaip paukštukams. Sulaukti padrąsinančių žinučių iš Kauno :) Kalbėtis apie kūrybą, grožį ir gyvenimą su kitais mugės dalyviais. Ragauti karštą vyną iš kaimynės termoso. Fotografuotis. Keistis. Dovanoti. Susidraugauti. Tiesiog būti drauge su artimais žmonėmis ir būti dalimi kažko labai labai didelio ir gražaus. Ir jaustis turtingai kaip niekada.


Sužinojau, kad užrašų knygutės dar naudojamos lipdukų kolekcijai suklijuoti ir adresams iš suplyšusios užrašinės persirašyti.

Šalta. Trypinėju nuo vienos kojos ant kitos. Rankomis daužau šonus. Mažuliukas vaikiukas, neseniai išmokęs vaikščioti, iš pradžių užvertęs galvą, vos nepargriūdamas, žiūri į paukštelius. Paskui pastebi mane ir ryškiai pagalvoja, kad šoku. Išsišiepia ir pats pradeda nevikriai trypinėti - šoka :) Palaiko man draugiją. Kol mama, šalimais įsigijusi rūkytą kumpelį, nenutempia jo tolyn...

Užsienietis fotografuoja stalelį su užrašų knygelėmis ir žaliai "išsprogusį" medį su paukštukais. Kalenu dantimis iš šalčio, bet šypsausi. Jis irgi šypsosi. Linguoja galva ir murma: "beautiful spring, beautiful spring..."

Nepažįstama mergina žiūrinėja užrašines. Renkasi, klausinėja šio bei to. Staiga netikėtai klausia: gal aš D. sesuo. Tikrai, kad taip. Pasirodo, mano ir brolio šypsenos panašios :)
Gražiausia (man) Kaziuko mugės nuotrauka :)
Mielieji, ačiū jums visiems už širdžių šilumą! Tikriausiai dėka jūsų mes neperšalome ir nesusirgome :) Šaltalankių sultytės su medumi... Mmm...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts with Thumbnails